ThuisBijAmy streven we naar 100% tevreden klanten. Helaas snappen wij ThuisBijAmy ook wel dat dit onhaalbaar is. Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt. Maar we willen je klacht dan wel zo snel en netjes mogelijk afhandelen.

Heb je een klacht? Meldt deze dan bij ons aan. Vicky en William nemen hem dan in behandeling en zorgen ervoor dat de klacht naar tevredenheid wordt opgelost. En in uitzonderlijke gevallen waarbij er toch geen directe oplossing mogelijk is kun je je klacht neerleggen bij Stichting WebWinkelKeur.
ThuisBijAmy.nl zijn we aangesloten bij deze onafhankelijke stichting waar consumenten terecht kunnen met hun klacht als deze niet door de webwinkelier en de klant onderling kan worden opgelost. Een uitspraak van Stichting WebWinkelKeur is voor beide partijen bindend.

Het is ook mogelijk om je geschil neer te leggen bij de klachtencommissie van de Europese Unie.
Kijk daarvoor op deze website voor meer informatie.

Wil je een klacht melden? Vul dan aub onderstaand formulier zo volledig mogelijk in en we nemen binnen 24 uur contact met je op.
Geef hier een zo duidelijk mogelijke omschrijving van het probleem.
Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.